دوره تخصصی تمرین در منزل

مدت زمان کل دوره 02:59:00
تعداد ویدیو ها 3
شرکت در دوره : 79,000 تومان
Border circle

مدرس : نازیلا ذوالفقارزاده

  • سطح دوره : مقدماتی
  • وضعیت دوره : به اتمام رسیده
  • قیمت : 79,000
  • تاریخ ثبت دوره : 1399/04/19
  • تاریخ بروزرسانی دوره : 1399/06/29
به اشتراک گذاری
دوره تخصصی تمرین در منزل

دوره تخصصی تمرین در منزل سطح 3(مبتدی)

180 دقیقه تمرین تخصصی رو عضلات بالاتنه، میان تنه و پایین تنه و هوازی در سه فایل ویدئویی

این دوره مثل یه مربی خصوصی عمل میکنه و شما بصورت کاملا علمی و اصولی با نحوه صحیح اجرای حرکات آشنا میشید و حرکات رو مثل مربی اجرا میکنید.و چون حرکات رو بصورت صحیح اجرا میکنید پس آسیب نمیبینید و چون قانون حرکات و وزنه ها رو یاد میگیرید پس با سرعت بسیار بالا به سمت هدفتون حرکت میکنید.

شما با اجرای این تمرینات انرژی بیشتری در طول روز برای انجام کارهای روزانه تون خواهید داشت.درد و گرفتگی و خشکی عضلاتتون از بین میره و احساس سبکی و شادی و حال خوب در طول روز خواهید داشت.

این دوره برای چه افرادی مناسب است؟

خانمهایی که به هر دلیلی امکان رفتن به باشگاه رو ندارند و علاقه دارند تحرک داشته باشند و به وزن و اندام ایده آلشون برسند و در ضمن با حرکات و قوانین حرکات و نحوه صحیح اجرای حرکات آشنا نیستند میتونند به راحتی این دوره رو تهیه کنند و با این فایل ها به تمام خواسته هاشون برسند. چون تو این دوره تمام مواردی که باید بدونید گفته میشه و مثل مربی خصوصی عمل میکنه.

تنوع حرکات در هر عضله

بعضی از تمرین ها دارای دو، سه و حتی چهار نوع حرکت مختلف هستند که هر فرد با توجه به توان بدنیش یکی از اون حرکات رو انتخاب و اجرا میکنه و به مرور که پیشرفت کرد میتونه حرکات بعدی رو هم اجرا کنه.

نحوه تهیه دوره

شما بعد از خرید دوره میتونید فایل رو دانلود کنید و تو تلویزیون خونه یا سیستم کامپیوتری یا گوشی و هر وسیله ای که در دسترستون هست فایل رو باز کنید و همراه با من تمرینات رو انجام بدید.

مدت زمان دوره 

این پکیج با توجه به توان بدنی شما بین شش تا هشت هفته کاربرد داره و بعد از اون برای ادامه روند تغییرات باید حتما برنامه تون رو تغییر بدید 😍

مدت زمان هر جلسه

هر جلسه تقریبا یک ساعت هستش و اگر هدفتون چربی سوزیه باید بلافاصله بعد از اتمام حرکات تمرین هوازی که فایل نیم ساعته هستش رو انجام بدید.چون بهترین زمان برای حداکثر چربی سوزی بلافاصله بعد از اتمام تمریناتتون هستش.

بهترین زمان برای ورزش

بهترین زمان برای ورزش زمانی هستش که حداقل ۱ ساعت از وعده غذای اصلی یا میان وعده تون گذشته باشه.

تعیین زمانی خاص برای تمرین در طور روز و هفته

حتما یک زمان دقیق برای ورزش مشخص کنید و متعهد باشید که هر کاری داشته باشید اول ورزش رو تو همون زمان انجام بدید و بعد به بقیه کارهاتون برسید.(مثلا روزهای زوج ساعت 10 تا 11.30 رو برای ورزش کردن اختصاص بدید)

گرفتن قد، وزن، سایزها و عکس قبل  از شروع دوره

بهتره قبل از شروع تمرینات قد و وزن(ناشتا) و سایزهاتون رو بگیرید و‌ سه تا عکس با حداقل لباس از روبرو پشت و‌ پهلو بگیرید تا بتونیم با ماه آینده مقایسه اش کنیم.(خیلی نکته مهمی هستش و برای اینکه بتونید بهترین نتیجه رو از دوره بگیرید و انگیزه تون رو تا لحظه آخر حفظ کنید حتما این کارها را انجام دهید) ❤️

لوازم مورد نیاز برای ورزش

کفش ورزشی، لباس ورزشی، جوراب نخی، حوله، بطری آب، دمبل (اگه تو خونتون دمبل ندارید میتونید از بطری های آب استفاده کنید.خلاقیت داشته باشید و نسبت به توان جسمی تون چند تا وزنه مختلف تهیه کتید.این موارد بصورت کامل تو دوره توضیح داده شده).

تعهد نامه

قبل از شروع دوره یک تعهد نامه برای خودتون بنویسید و متعهد شوید که تمام تلاشتون رو برای رسیدن به هدف انجام میدهید.این تعهد نامه رو جایی مثل در یخچال بچسبانید که هر روز ببینید تا هدفتون جلو چشمتون باشه و هر روز بتونید قدمی براش بردارید و انگیزه تون تا لحظه آخر حفظ بشه.

هدیه به خود با هر تغییر

با هر تغییر کوچیک تو بدنتون یه هدیه کوچیک به خودتون بدید باید بتونید خودتون رو تشویق کنید تا انگیزه تون تا لحظه آخر حفظ بشه و به هدفتون برسید.

.

اگر در تهیه دوره خاص شک دارید که کدوم دوره میتونه مناسب شما باشه .میتونید از طریق شماره واتس آپ به شماره 09339137872 از ما مشاوره بگیرید.

.

منتظر دیدن و شنیدن نتایج فوق العاده تون هستم.

حتما منو در جریان نتایج عالی تون قرار بدید و عکس قبل و بعد از دوره تون رو بگیرید و برام ارسال کنید.

.

در پناه الله شاد٫ سالم و سلامت باشید 🌹


معرفی دوره :


بعد از ثبت نام در این دوره لینک های دانلود برای شما فعال خواهد شد

برای درج نظر باید وارد حساب کاربری خود در سایت شوید

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

Go to top of page