دریافت برنامه تمرینی

به اشتراک گذاری
دریافت برنامه تمرینی

ارائه برنامه های تمرینی تخصصی

این تمرینات اختصاصی هستند و با توجه به علاقه، زمانی که در طول هفته میتونید به ورزش اختصاص بدید و نیاز بدنی و هدفتون نوشته میشه همچنین این تمرینات ایمن هستند و باعث آسیب نمیشن چون همراه با برنامه تمرینیتون هم نحوه صحیح اجرای حرکت و ابتدا و انتهای حرکت قرار داده شده و همچنین همراه با برنامه کتاب آموزشی تمرین در منزل رو دریافت میکنید که مثل مربی خود آموز عمل میکنه و با مطالعه و اجرای نکات گفته شده تو کمترین زمان ممکن بدون آسیب دیدگی به اندام ایده آلتون میرسید.

.

لطفا قبل از پر کردن فرم ها دفترچه راهنمای دوره رو از طریق این لینک مطالعه کنید و اطلاعاتتون رو طبق آموزشی که داده شده بنویسید چون بعد از ثبت اطلاعات دیگر امکان ویرایش فایل برای شما وجود نخواهد داشت.

.

افزایش انعطاف و قدرت و استقامت عضلانی

این تمرینات انعطاف و قدرت و استقامت بدنی شما رو بالا میبره و در طول روز انرژی بیشتری برای فعالیت دارید و کمتر احساس خستگی و درد عضلانی رو تجربه میکنید. همینطور باعث بهبود وضعیت قامت بدنی تون میشه و میتونید لباسهای مورد علاقه تون رو بپوشید و تو جمع ها از اندام زیباتون تعریف بشه و اعتماد بنفستون بالاتر بره.

ابزار مورد نیاز برای  تمرین

یادتون باشه که حتما تو فرم های ثبت نام بنویسید که دوست دارید تمرینات با دستگاه ، دمبل (یا بطری آب اگر تو خونتون دمبل ندارید میتونید از بطری های آب به عنوان وزنه استفاده کنید) باشه یا توپ جیم بال و یا با کش پیلاتس، چون تمرینات با توجه به علاقه شما نوشته میشه.

مدت دوره تمرینی

برنامه های تمرینی با توجه به توان بدنی شما بین شش تا هشت هفته کاربرد داره و شما طبق برنامه ای که مربی براتون نوشتن تمرینات رو باید سه تا چهار بار در هفته اجرا کنید.با مداومت تو انجام تمارین بهترین نتیجه رو از دوره میگیرید. بعد از این مدت شما آماده هستید که برای ادامه روند تغییرات با برنامه جدید پیش برید.

تعهد نامه

قبل از شروع دوره یک تعهد نامه برای خودتون بنویسید و متعهد شوید که تمام تلاشتون رو برای رسیدن به هدف انجام میدهید.این تعهد نامه رو جایی مثل در یخچال بچسبانید که هر روز ببینید تا هدفتون جلو چشمتون باشه و هر روز بتونید قدمی براش بردارید و انگیزه تون با لحظه آخر حفظ بشه.

تعیین زمانی خاص برای ورزش

یک زمان خاص در طول روز در نظر بگیرید و سعی کنید همیشه آن ساعت از روز را به ورزش اختصاص دهید.اینطور شما میتونید با تعهد بیشتر به هدفتون برسید.

هدیه به خود با هر تغییر در بدنتان

با هر تغییر کوچیک تو بدنتون یه هدیه کوچیک به خودتون بدید باید بتونید خودتون رو تشویق کنید تا انگیزه تون تا لحظه آخر حفظ بشه و به هدفتون برسید.

برنامه تمرینی بانوان

برنامه تمرینی بانوان فقط توسط مربی خانم بررسی و نوشته میشه و هیچ فرد مذکری تو فرایند بررسی، آنالیز و طراحی برنامه نهایی دخیل نیست.

.

بعد از خرید دوره فرم ثبت نام برای شما باز میشه .سعی کنید در زمانی فرم ها رو پر کنید که تایم کافی داشته باشید و با حوصله به سوالات جواب بدید که بتونم بهترین برنامه ها رو براتون بنویسیم.

.

لطفا قبل از پر کردن فرم ها دفترچه راهنمای دوره رو از طریق این لینک مطالعه کنید و اطلاعاتتون رو طبق آموزشی که داده شده بنویسید چون بعد از ثبت اطلاعات دیگر امکان ویرایش فایل برای شما وجود نخواهد داشت.

 


بعد از ثبت نام در این دوره لینک های دانلود برای شما فعال خواهد شد

برای درج نظر باید وارد حساب کاربری خود در سایت شوید

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

Go to top of page