دومین قدم تمرین در منزل

مدت زمان کل دوره 03:17:00
تعداد ویدیو ها 7
شرکت در دوره : 99,000 تومان
Border circle

مدرس : نازیلا ذوالفقارزاده

  • سطح دوره : متوسط
  • وضعیت دوره : به اتمام رسیده
  • قیمت : 99,000
  • تاریخ ثبت دوره : 1399/08/04
  • تاریخ بروزرسانی دوره : 1400/01/22
به اشتراک گذاری
دومین قدم تمرین در منزل

دومین قدم تمرین در منزل (نیمه پیشرفته)

 

180 دقیقه تمرین تخصصی روی عضلات بالاتنه، میان تنه و پایین تنه و هوازی در سه فایل ویدئویی

این دوره مخصوص افرادی هستش که بدن آماده تری دارند و حداقل یکی دو ماه همراه با برنامه تمرینی و یا زیر نظر مربی ورزش کرده اند و یا یک تا دو ماه همراه با دوره تخصصی تمرین در منزل ورزش کرده و در حال حاضر علاقه دارند تو خونه شون و بدون هیچ وسیله ورزشی و یا با حداقل امکانات مثل یک جفت دمبل تمرین کنند .

معرفی دوره

این دوره شامل چهار فایل ویدئویی هستش که تو دو تا کیفیت بالا (مخصوص تلویزیون و سیستم کامپیوتری و تبلت ) و کیفیت پایین( مخصوص گوشی ) تهیه شده است

جلسه اول

مقدمه دوره بوده و توضیحات کاملی درباره دوره و نحوه استفاده از فایلهای ویدئویی داده شده و تمریناتی برای قبل از شروع دوره، حین دوره و بعد از اتمام دوره بهتون دادم.

جلسه دوم 

یک ساعت تمرین بالاتنه بوده و شما آموزش میبینید که صفر تا صد تمرینات رو همراه با مربی انجام بدید پس شما دیگه نگران نیستید که من چطوری بدنمو گرم کنم و سرد کنم، یا حرکات ورزشی رو به چه صورتی باید اجرا کنم یا این حرکات رو به چه دلیل باید انجام بدم و یا برای کاهش وزنم و یا افزایش وزنم چیکار باید بکنم و ... به تمام این سوالات در طول دوره پاسخ داده شده.

جلسه سوم

یک ساعت تمرین پایین تنه هستش و من در این دوره تمام تلاشم رو کردم که رو تک تک عضلات شما بخصوص عضلاتی که مشکل و دغدغه اصلی اکثر خانمها هستش کار کنم.

جلسه چهارم

نیم ساعت تمرین هوازی اینتروال هستش و دوستانی که با هدف کاهش وزن در این دوره شرکت کرده اید بهتره بلافاصله بعد از اتمام تمریناتتون تمرین هوازی رو انجام بدید که بهترین زمان برای چربی سوزی تون هستش و شما از لحظه اول شروع تمرینات هوازی بدنتون به چربی سوزی می افته و دوستانی که با هدف افزایش وزن سلامتی و .. در این دوره شرکت کرده اید بهتره تمرینات هوازی رو به روز بعدی موکول کنید که استقامت قلب و عروق شما بالاتر برود.

اجرای حرکات با توجه به توان عضلانی بدن شما

برای اینکه سطح توان عضلانی افراد با هم متفاوت هستش من سعی کردم تو هر تمرین دو تا سه تا حرکت رو بهتون آمورش بدم که دوستانی که در سطح مبتدی هستند از حرکات پایه ای تر شروع کنند و به مرور زمان شدت تمرینات رو بالاتر ببرند و دوستانی که بدن آماده تری دارند با سطح پیشرفته تر و همراه با من ورزش ها رو انجام بدن.

همونطور که گفتم شما میتونید این دوره رو با دو تا کیفیت دانلود کنید کیفیت پایین بهتون کمک میکنه که ورزشها رو تو گوشیتون داشته باشید بدون اینکه فضای زیادی رو از گوشی تون بگیره و شما هر جا که باشید مهمانی مسافرت طبیعت و... به راحتی ورزشهاتون رو انجام بدید. و فایلهای کیفیت بالا رو میتونید به تلویزیون خونتون بزنید و از طبیعت و ورزشتون حسابی لذت ببرید.( به دلیل اینکه زمان تمرین به هم نخوره و شما تشخیص بدید که کدوم فایلها کیفیت پایین هستش زمان تمرین در فایلهای کیفیت پایین صفر گذاشته شده.

شما میتونید بعد از تهیه این دوره از قسمت سرفصلهای این دوره فایلها رو دانلود کنید و بعد از خارج کردن از حالت فشرده و زیپ میتونید ورزشتون رو شروع کنید.

لطفا اگر سوالی درباره دوره ها دارید و یا در انتخاب دوره ای که با توجه به شرایط جسمی و علایق شماست شک دارید حتما از طریق شماره واتس اپ 09339137872 با من در ارتباط باشید با کمال میل پاسخگو هستم .

ممنونم از توجتون


بعد از ثبت نام در این دوره لینک های دانلود برای شما فعال خواهد شد

برای درج نظر باید وارد حساب کاربری خود در سایت شوید

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

Go to top of page