تمرین اینتروال قدرتمندترین راه چربی سوزی

مدت زمان کل دوره 00:26:00
تعداد ویدیو ها 1
Border circle

مدرس : نازیلا ذوالفقارزاده

  • سطح دوره : متوسط
  • وضعیت دوره : به اتمام رسیده
  • قیمت : رایگان
  • تاریخ ثبت دوره : 1399/06/27
  • تاریخ بروزرسانی دوره : 1399/06/29
به اشتراک گذاری
تمرین اینتروال قدرتمندترین راه چربی سوزی

تمرین اینتروال بهترین نوع تمرین با حداکثر چربی سوزی

بازی با ضربان قلب با تمرینات اینتروال

تمرینات اینتروال قدرتمند ترین راه چربی سوزی هستش، در واقع تو این دوره با ضربان قلب شما بازی میکنیم و شدت تمرین رو از کم به زیاد و از زیاد به کم، به صورت متناوب تغییر می‌دیم.

افزایش سوخت و ساز بدن با تمرینات اینتروال

وقتی شما مدتی با شدت ثابت و یکنواخت تمرین می‌کنید، بدنتون به اون مقدار فعالیت و سوخت و ساز عادت پیدا میکنه و سعی میکنه انرژی بدنو ذخیره کنه. ولی زمانی که شدت تمرینتون رو از کم به زیاد و برعکس تغییر می‌دید، به بدنتون فرصتی برای عادت کردن و تطبیق با تمرین رو نمیدید و بدن به حداکثر سوخت و ساز می‌رسه.

.

جایگزینی مناسب برای پیاده روی های طولانی مدت

پس بهتره شما بجای پیاده روی های طولانی مدت و یکنواخت تمرینات اینتروال رو جایگزین کنید و تو کمترین زمان ممکن بیشترین چربی سوزی رو داشته باشید.شما تو این تمرینات حداکثر 30 دقیقه تمرین میکنید ولی از ساعتها پیاده روی و تمرین یکنواخت کالری بیشتری مصرف میکنید و سریعتر به وزن ایده آلتون میرسید.

.

بهترین زمان برای انجام تمرینات اینتروال

بهترین زمان برای ورزش زمانی هستش که حداقل ۱ ساعت از وعده غذای اصلی یا میان وعده تون گذشته باشه.

بهترین زمان برای انجام تمرینات اینتروال بلافاصله بعد از تمرینات مقاومتی تون هستش چون بدن شما تو این زمان از لحظه اول تمرین شروع به چربی سوزی میکنه.

.

لوازم مورد نیاز برای تمرین

کفش ورزشی، لباس ورزشی، جوراب نخی، حوله، بطری آب حتما همراه داشته باشید.

.

گرفتن عکس و اندازه گیری وزن و سایز ها قبل از شروع دوره

بهتره قبل از شروع تمرینات قد و وزن(ناشتا) و سایزهاتون رو بگیرید و‌ سه تا عکس با حداقل لباس از روبرو پشت و‌ پهلو بگیرید تا بتونیم با ماه آینده مقایسه اش کنیم.(خیلی نکته مهمی هستش و برای اینکه بتونید بهترین نتیجه رو از دوره بگیرید و انگیزه تون رو تا لحظه آخر حفظ کنید حتما این کارها را انجام دهید) ❤️

.

تعیین زمان مشخص برای تمرین

حتما یک زمان دقیق برای ورزش مشخص کنید و متعهد باشید که هر کاری داشته باشید اول ورزش رو تو همون زمان انجام بدید و بعد به بقیه کارهاتون برسید.(مثلا روزهای زوج ساعت 10 تا 11.30 رو برای ورزش کردن اختصاص بدید)

 

منتظر دیدن و شنیدن نتایج فوق العاده تون هستم.

حتما عکس قبل و بعد از دوره تون رو بگیرید و برام ارسال کنید.

از محیط و تمرینتون فیلم بگیرید و برای من ارسال کنید در صورت تمایل فیلم هاتون رو تو پیج استوری میکنم.


معرفی دوره :


برای دانلود فایل های رایگان با حساب کاربری خود وارد سایت شوید.

برای درج نظر باید وارد حساب کاربری خود در سایت شوید

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

Go to top of page