پکیج برنامه تمرینی و غذایی

به اشتراک گذاری
پکیج برنامه تمرینی و غذایی

تمرین، تغذیه و استراحت سه ظلع مثلث طلایی برای رسیدن به هدف

شما هم سالهاست از اندام خودتون راضی نیستید و به دنبال روشی برای رسیدن به اندام ایده آلتون هستید ؟

امروز وقت اون رسیده که همت کنید و تغییر خودتونو آغاز کنید و از دنیایی مملو از نگرانی، افسردگی و بیماری به سمت دنیایی با اندام ایده آل که سرشار از احساس عالی، شادی و سلامتی هستش نقل مکان کنید.

تمرین، تغذیه و استراحت سه ظلع مثلث طلایی برای کاهش و افزایش وزن و افزایش حجم عضلاتتون هستش. این سه مکمل همدیگه برای رسیدن به اندام ایده آلتون هستش و اگر میخواهید با روشی اصولی و علمی و بدون آسیب دیدگی با تمام سرعت به سمت هدفتون حرکت کنید باید از این سه مورد رو با هم رعایت کنید.

 

لطفا قبل از پر کردن فرم ها دفترچه راهنمای دوره رو از طریق این لینک مطالعه کنید و اطلاعاتتون رو طبق آموزشی که داده شده بنویسید چون بعد از ثبت اطلاعات دیگر امکان ویرایش فایل برای شما وجود نخواهد داشت.

 

برنامه های تغذیه

برنامه های تغذیه دوستان نازی فیتنس توسط یکی از بهترین پزشکهای متخصص تغذیه تو ایران نوشته میشه که روش برنامه شون به نحوی هستش که شما محدودیت غذایی ندارید یعنی حتی اگر سفر خارج از کشور هستید میتونید با توجه به غذایی که رستوران مورد علاقه تون داره شما غذای دلخواهتون رو انتخاب کنید و فقط مقدار غذا رو با توجه به دستوری که پزشک مشخص کرده مصرف کنید و از غذاتون لذت ببربد. برنامه های غذایی تا چهار هفته کاربرد دارد و اگر به تمام موارد گفته شده عمل کنید در طول این چهار هفته حداقل چهار کیلو وزن کم میکنید.

برنامه های تمرینی تخصصی

برنامه های تمرینی با توجه به شرایط جسمی، زمانی که میتونید در طول هفته به ورزش اختصاص بدید و هدف شما نوشته میشه شما مشخص میکنید که علاقه دارید تو خونه ورزش کنید یا تو باشگاه. یادتون باشه که حتما تو فرم های ثبت نام بنویسید که دوست دارید تمرینات با دمبل (یا بطری آب اگر تو خونتون دمبل ندارید میتونید از بطری های آب به عنوان وزنه استفاده کنید) باشه یا توپ جیم بال و یا با کش پیلاتس چون تمرینات با توجه به علاقه شما نوشته میشه. برنامه های تمرینی با توجه به توان بدنی شما بین شش تا هشت هفته کاربرد داره و بعد از اون برای ادامه روند تغییرات باید با برنامه جدید پیش برید.

استراحت

استراحت کافی جز جدانشدنی از روند برنامه هاتون هستش بهتره حتما بین هفت تا هشت ساعت بخوابید که عضلاتتون ریکاوری بشه و بتونید بهترین نتیجه رو از دوره تون بگیرید.

اگر هدفتون کاهش وزن هستش و بتونید این سه تا مورد رو با هم رعایت کنید در یک دوره میتونید حداقل هشت کیلو وزن کم کنید.

 

تعهد نامه

قبل از شروع دوره یک تعهد نامه برای خودتون بنویسید و متعهد شوید که تمام تلاشتون رو برای رسیدن به هدف انجام میدهید.این تعهد نامه رو جایی مثل در یخچال بچسبانید که هر روز ببینید تا هدفتون جلو چشمتون باشه و هر روز بتونید قدمی براش بردارید و انگیزه تون با لحظه آخر حفظ بشه.

تعیین زمانی خاص برای ورزش

یک زمان خاص در طول روز در نظر بگیرید و سعی کنید همیشه آن ساعت از روز را به ورزش اختصاص دهید.اینطور شما میتونید با تعهد بیشتر به هدفتون برسید.

هدیه به خود با هر تغییر در بدنتان

با هر تغییر کوچیک تو بدنتون یه هدیه کوچیک به خودتون بدید باید بتونید خودتون رو تشویق کنید تا انگیزه تون تا لحظه آخر حفظ بشه و به هدفتون برسید.میتونید برای خودتون یه کادو زیبا بخرید یا خودتونو به رستوران مورد علاقه تون دعوت کنید و غذای مورد علاقه تون رو بخورید.البته این اصل رو فراموش نکنید که تغییر کوچیک نیاز به هدیه کوچیک و تغییرات بزرگ نیاز به هدیه بزرگتر داره.

برنامه تمرینی بانوان

برنامه تمرینی بانوان فقط توسط مربی خانم بررسی و نوشته میشه و هیچ فرد مذکری تو فرایند بررسی، آنالیز و طراحی برنامه نهایی دخیل نیست.

.

بعد از خرید دوره فرم های ثبت نام برای شما باز میشه .سعی کنید در زمانی فرم ها رو پر کنید که تایم کافی داشته باشید و با حوصله به سوالات جواب دهید که بتونیم بهترین برنامه ها رو براتون بنویسیم.

لطفا قبل از پر کردن فرم ها دفترچه راهنمای دوره رو از طریق این لینک مطالعه کنید و اطلاعاتتون رو طبق آموزشی که داده شده بنویسید چون بعد از ثبت اطلاعات دیگر امکان ویرایش فایل برای شما وجود نخواهد داشت.


بعد از ثبت نام در این دوره لینک های دانلود برای شما فعال خواهد شد

برای درج نظر باید وارد حساب کاربری خود در سایت شوید

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

Go to top of page