دوره مبتدی تمرین در منزل سطح 2

مدت زمان کل دوره 02:06:00
تعداد ویدیو ها 4
Border circle

مدرس : نازیلا ذوالفقارزاده

  • سطح دوره : مقدماتی
  • وضعیت دوره : به اتمام رسیده
  • قیمت : رایگان
  • تاریخ ثبت دوره : 1399/04/18
  • تاریخ بروزرسانی دوره : 1399/06/29
به اشتراک گذاری
دوره مبتدی تمرین در منزل سطح 2

دوره مبتدی تمرین در منزل سطح 2

تمرین در منزل با فایلهای ویدئویی نازی فیتنس

این دوره مخصوص شما دوستان عزیزی هستش که علاقه دارید تو خونه تمرین کنید و به اندام ایده آلتون برسید.این دوره 5 جلسه بوده و مقدمه ای برای شروع دوره تخصصی تمرین در منزل هستش.

اگه احساس کردید شدت تمرین بالاتر از سطح توان بدنیتون هستش حتما با دوره مقدماتی تمرین در منزل سطح 1 شروع کنید و بعد از چند جلسه تمرین این دوره را شروع کنید.

گرفتن قد، وزن، عکس و سایزهای بدن قبل از شروع دوره

یاتون باشه که حتما قبل از شروع دوره قد و وزن و سایزهاتون رو صبح بصورت ناشتا بگیرید و یادداشت کنید و چند تا عکس با حداقل لباس از جلو پشت و پهلو از خودتون بگیرید و جایی ذخیره کنید تا بتونید با یک ماه آینده خودتون رو مقایسه کنید.

مدت زمان اجرای تمرینات

شما باید این تمرینات رو سه بار در هفته انجام بدید، بعد از چند جلسه (بسته به توان بدنیتون)تمرینات براتون عادی میشه و میتونید تمرینات رو با هم ترکیب کنید و یک ساعت تمرین در طول روز داشته باشید.

تعهد نامه

قبل از شروع دوره یک تعهد نامه برای خودتون بنویسید و متعهد شوید که تمام تلاشتون رو برای رسیدن به هدف انجام میدهید.این تعهد نامه رو جایی مثل در یخچال بچسبانید که هر روز ببینید تا هدفتون جلو چشمتون باشه و هر روز بتونید قدمی براش بردارید و انگیزه تون تا لحظه آخر حفظ بشه.

برای مثال من (اسم و فامیلیتون) در تاریخ ( تاریخ امروز) متعهد میشوم که تمام توانم رو برای رسیدن به وزن ( وزن ایده آلتون ) گذاشته و تمریناتم را به موقع اجرا کنم و برنامه غذایی روزانه ام رو رعایت کنم تا به هدفم برسم.

تعیین زمانی خاص برای تمرین

یک زمان خاص در طول روز در نظر بگیرید و سعی کنید همیشه آن ساعت از روز را به ورزش اختصاص دهید.اینطور شما میتونید با تعهد بیشتر به هدفتون برسید.

برای مثال روزهای زوج ساعت ده تا یازده صبح را به ورزش اختصاص دهید و هر کار مهمی هم داشتید متعهد شوید اول تمرینات را انجام دهید و بعد به بقیه کارها برسید.

هدیه به خود با هر تغییر

با هر تغییر کوچیک تو بدنتون یه هدیه کوچیک به خودتون بدید باید بتونید خودتون رو تشویق کنید تا انگیزه تون تا لحظه آخر حفظ بشه و به هدفتون برسید.

میتونید خودتون رو به یه بستنی یا رستوران مورد علاقه تون دعوت کنید و غذای مورد علاقه تون رو (البته به مقدار مناسب و نه زیاد) بخورید و لذت ببرید.یا یه کادو زیبا برای خودتون بخرید تا انگیزه تون تا لحظه رسیدن به هدف حفظ بشه.ولی این اصل رو فراموش نکنید که تغییرات کوچک نیاز به هدیه ای کوچک و تغییرات بزرگ نیاز به هدیه ای بزرگتر داره.

دوره تخصصی تمرین در منزل

بعد از این دوره شما آمادگی اینو دارید که تو دوره تخصصی تمرین در منزل که ویژه افراد مبتدی هستش شرکت کنید و ما تو اون دوره خیلی بهتر و دقیقتر رو تک تک عضلات بدنتون کار میکنیم و شما میتونید به راحتی همراه با فایهای تمرینی ورزش کنید و علاوه بر افزایش توان عضلانی تون انرژی بیشتری برای انجام کارهای روزانه خواهید داشت.

چون با ورزش سوخت و ساز بدنتون بالاتر میره پس عضلات قوی تر و خوش فرم تری خواهید داشت و در طول روز کالری بیشتری مصرف میکنید در ضمن حال روحی تون هم خیلی بهتر خواهد شد.

.

منتظر شنیدن نتایج ارزشمندتون هستم .حتما ما رو در جریان کارها و نتایجتون قرار بدید.

خوشحال میشم که عکسها و سایزهاتون رو برای ما هم ارسال کنید 

حتما کامنت بزارید و نظرتون رو از دوره با بقیه دوستانتون به اشتراک بزارید


معرفی دوره :


برای دانلود فایل های رایگان با حساب کاربری خود وارد سایت شوید.

برای درج نظر باید وارد حساب کاربری خود در سایت شوید

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

Go to top of page