قدم اول تمرین با کش پیلاتس در منزل

مدت زمان کل دوره 02:55:00
تعداد ویدیو ها 7
شرکت در دوره : 89,000 تومان
Border circle

مدرس : نازیلا ذوالفقارزاده

  • سطح دوره : مقدماتی
  • وضعیت دوره : به اتمام رسیده
  • قیمت : 89,000
  • تاریخ ثبت دوره : 1399/09/24
  • تاریخ بروزرسانی دوره : 1400/01/22
به اشتراک گذاری
قدم اول تمرین با کش پیلاتس در منزل

دوره تمرین با کش پیلاتس قدم اول(مبتدی)

فایل اول : 1 ساعت تمرین تقویت عضلات بالاتنه و میان تنه

فایل دوم : 1 ساعت تمرین تقویت عضلات پایین تنه و میان تنه

فایل سوم : 30 دقیقه تمرین هوازی اینتروال برای چربی سوزی

در سه فایل ویدئویی

این دوره مثل یه مربی خصوصی عمل میکنه و شما بصورت کاملا علمی و اصولی با نحوه صحیح اجرای حرکات آشنا میشید و حرکات رو مثل مربی اجرا میکنید.و چون حرکات بصورت صحیح اجرا میشه پس آسیب نمیبینید و چون قانون حرکات و کش رو یاد میگیرید پس با سرعت بسیار بالا به سمت هدفتون حرکت میکنید.

 تمرین با کش کالری سوزی بالایی نداره و برای همین شما با این تمرینات درسته بدنتون جمع میشه عضلات فرم میگیره و بدنتون خوش فرم میشه، انرژی بیشتری برای انجام کارهای روزانه دارید و سرحال هستبد ولی اگر هدفتون کاهش وزن هستش با اجرای این تمرینات چربی سوزی حین تمرین به حداکثر نمیرسه و به همین دلیل من 1 جلسه تمرین هوازی رو در کنار تمرینات با کش قرار دادم که شما باید بلافاصله بعد از اتمام تمرینات جلسه اول و دوم، تمرین هوازی رو انجام بدید که بهترین زمان برای چربی سوزی هستش که علاوه بر تقویت عضلات قلبی عروقی، از لحظه اول شروع تمرین هوازی بدنتون به چربی سوزی می افته و خیلی بهتر میتونید از تمریناتتون نتیجه بگیرید و وزن کم کنید.

شما با اجرای این تمرینات انرژی بیشتری در طول روز برای انجام کارهای روزانه تون خواهید داشت.درد و گرفتگی و خشکی عضلاتتون از بین میره و احساس سبکی و شادی و حال خوب در طول روز خواهید داشت.

این دوره برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی که به هر دلیلی امکان رفتن به باشگاه رو ندارند و علاقه دارند با حداقل هزینه زیر نظر مربی کاربلد و حرفه ای تمرین کنند و تحرک داشته باشند و به وزن و اندام ایده آلشون برسند و در ضمن با حرکات و قوانین حرکات و نحوه صحیح اجرای حرکات،  گرم کردن و سرد کردن بدن آشنا نیستند میتونند به راحتی این دوره رو تهیه کنند و با این فایل ها به تمام خواسته هاشون برسند. چون تو این دوره تمام مواردی که باید بدونید گفته میشه.

این دوره مخصوص دوستان عزیزی هستش که ماهها و سالهاست ورزش نکردند و الان میخوان ورزش رو شروع کنند و علاقه دارند با کش تمرین کنند. این دوره مثل یه مربی خصوصی در کنارتون هستش که بتونید با خیالی راحت تمرین کنید و از ورزشتون لذت ببرید.

تنوع حرکات در هر عضله

بعضی از تمرین ها دارای دو، سه و حتی چهار نوع حرکت مختلف هستند که هر فرد با توجه به توان بدنیش یکی از اون حرکات رو انتخاب و اجرا میکنه و به مرور که پیشرفت کرد میتونه حرکات بعدی رو هم اجرا کنه.

نحوه تهیه دوره

شما بعد از خرید دوره از طریق سایت نازی فیتنس و یا کارت به کارت مبلغ دوره به شماره کارت 6395991140633199 به نام نازیلا ذوالفقارزاده و ارسال فیش واریزی به شماره واتس اپ 09339137872 میتونید فایلها رو تهیه و دانلود کنید و تو تلویزیون خونه یا سیستم کامپیوتری یا گوشی و هر وسیله ای که در دسترستون هست فایل رو باز کنید و همراه با من تمرینات رو انجام بدید.

پیگیری روند تمرینات و برنامه غذایی شما از طریق عضویت در گروه واتس اپ

بلافاصله بعد از تهیه دوره از طریق واتس اپ به شماره 09339137872 با ما در ارتباط باشید تا شما رو در گروهی که دوستان هم دوره ای شما هستند و از تمرینات مشابه شما استفاده میکنند عضو میکنیم و در این گروه به صورت روزانه پیگیر برنامه تمرینی و غذایی شما هستیم و شما باید بصورت روزانه در گروه گزارش کار دهید از کارهایی که در طول روز برای رسیدن به هدفتان انجام داده اید و به این صورت شما با مربی و بقیه دوستانتان در ارتباط هستید و با این روش انگیزه شما برای فعالیت چندین برابر شده و برای اینکه شما هم نتایج قابل قبولی از دوره بگیرید و مثل بقیه حرفی برای گفتن داشته باشید بصورت خیلی جدی تر تمرینات رو انجام خواهید داد.

پر کردن فرمهای برنامه تمرینی قبل از شروع دوره برای ارزیابی بهتر شما توسط مربی

بلافاصله بعد از شرکت در دوره فرم برنامه تمرینی برای شما باز میشود و شما باید اطلاعاتتان را بصورت کامل پر کنید.نام و نام خانوادگی قد، وزن، سایزها، عکسها و مشکلات جسمی احتمالی، سطح توان عضلانی بدنتان و... و به این صورت ما قبل از شروع دوره شما را ارزیابی کرده و در صورت نیاز اطلاعات و حرکات بیشتری برای رسیدن به حداکثر نتیجه از دوره به شما آموزش داده خواهد شد.

مدت زمان دوره 

این پکیج با توجه به توان بدنی شما بین شش تا هشت هفته کاربرد دارد و بعد از آن برای ادامه روند تغییرات باید حتما تو دوره های پیشرفته تر شرکت کنید.در صورتیکه بدن شما به تمرینات عادت کند و فشار بیشتر روی عضلات شما نباشد شما نتیجه خاصی نمیتونید از دوره بگیرید و ورزش برای شما مثل بقیه کارهای روزانه خواهد بود پس اگر میخواهید بهترین نتیجه رو از دوره و زمانی که میزارید بگیرید باید بصورت تکاملی مراحل تمرینی رو طی کنید و حرکات پیشرفته تر رو انجام بدید.

مدت زمان هر جلسه

هر جلسه تقریبا یک ساعت هستش و اگر هدفتون چربی سوزیه باید بلافاصله بعد از اتمام حرکات تمرین هوازی که فایل نیم ساعته هستش رو انجام بدید.چون بهترین زمان برای حداکثر چربی سوزی بلافاصله بعد از اتمام تمریناتتون هستش.

بهترین زمان برای ورزش

بهترین زمان برای ورزش زمانی هستش که حداقل ۱ ساعت از وعده غذای اصلی یا میان وعده تون گذشته باشه.

تعیین زمانی خاص برای تمرین در طور روز و هفته

حتما یک زمان دقیق برای ورزش مشخص کنید و متعهد باشید که هر کاری داشته باشید اول ورزش رو تو همون زمان انجام بدید و بعد به بقیه کارهاتون برسید.(مثلا روزهای زوج ساعت 10 تا 11.30 رو برای ورزش کردن اختصاص بدید)

لوازم مورد نیاز برای ورزش

کفش ورزشی، لباس ورزشی، جوراب نخی، حوله، بطری آب، کش پیلاتس ( کشی که تو این دوره استفاده میشه کش پیلاتس 2 متری هستش )

نوشتن تعهد نامه

قبل از شروع دوره یک تعهد نامه برای خودتون بنویسید و متعهد شوید که تمام تلاشتون رو برای رسیدن به هدف انجام میدهید.این تعهد نامه رو جایی مثل در یخچال بچسبانید که هر روز ببینید تا هدفتون جلو چشمتون باشه و هر روز بتونید قدمی براش بردارید و انگیزه تون تا لحظه آخر حفظ بشه.

.

اگر در تهیه دوره خاص شک دارید که کدوم دوره میتونه مناسب شما باشه .میتونید از طریق شماره واتس آپ به شماره 09339137872 از ما مشاوره بگیرید.

.

منتظر دیدن و شنیدن نتایج فوق العاده تون هستم.

.

در پناه الله شاد٫ سالم و سلامت باشید 🌹

 


بعد از ثبت نام در این دوره لینک های دانلود برای شما فعال خواهد شد

برای درج نظر باید وارد حساب کاربری خود در سایت شوید

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

Go to top of page